Психологічна готовність до школи Ч.3 – Рубрика “Дитяча психологія”

📚 Ласкаво просимо до рубрики “Дитяча психологія”! Разом ми зупинились на цікавій темі – критерії шкільної зрілості.
Сьогодні розглянемо детальніше другий з таких критеріїв, а саме:

📈 Особистісно-соціальна готовність. Готові розпочинати? Соціально особистісна готовність до школи з’являється з готовністю до прийняття себе у ролі школяра. Її можна визначити, поспостерігавши за дитиною та розпитавши, як вона представляє своє шкільне життя.

🟡 У спілкуванні не повинно виявлятися агресії;
🟡 Під час конфлікту дитина оцінює та шукає вихід із проблемної ситуації;
🟡 Дитина розуміє та визнає авторитет дорослих;
🟡 Толерантність — означає, що дитина адекватно реагує на конструктивні зауваження дорослих та однолітків;
🟡 Моральний розвиток, дитина розуміє, що добре, а що погано;
🟡 Дитина приймає поставлене педагогом завдання, уважно слухає, уточнює неясні моменти, а після виконання – адекватно оцінює свою роботу, визнає свої помилки, якщо такі є.

✏️ А ми нагадуємо, що в студії “Release” працюють кваліфіковані викладачі, які проводять якісні заняття з підготовки до школи. Нам важлива Ваша думка!
Читати другу частину за посиланням.

Толерантність — означає, що дитина адекватно реагує на конструктивні зауваження дорослих та однолітків.